HTML

bicajblog

Egy harmincas kerékpáros kalandjai Budapesten. Adrenalin vagy izom vagy móka vagy relax.

Címkék

Linkblog

2008.10.20. 18:49 botulinotoxin

Pedáltörés 2 (nagy zakó az Erzsébet hídnál)

Érdemes nézni, esetleg kopogtatni a pedál hajtókarját, főleg az erősebb láb oldalán, mert úgy jártok, mint én. Szaltózva fejreálltam ugyanis, mert elvesztettem az egyensúlyomat. A pedálom persze már korábban meg volt repedve, amit nem tudtam. Ahogy eltört, mint az évgyűrűket a fán, látni lehetett az apró repedéseket. 2002-ben vettem ezt a cangát. A javítás kb. 10 000 HUF-be fog kerülni, fáj a térdem, a könyököm, a bokám, tönkrement a cipőm, szétmorzsolódott, és kormány fogantyúja is megsínylette egy kicsit.

Éppen nem jött senki a bicikli útón, és éppen bicikli úton voltam, talán ez volt a szerencsém. Az az érdekes, hogy az esés egyáltalán nem fájt, még szépen átsétáltam a Szabadság hídon, egészen a Corvin moziig, és csak akkor kezdtem belegondolni, hogy mi is történt.

Szólj hozzá!

Címkék: adrenalin


A bejegyzés trackback címe:

https://bicajblog.blog.hu/api/trackback/id/tr72723464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása