HTML

bicajblog

Egy harmincas kerékpáros kalandjai Budapesten. Adrenalin vagy izom vagy móka vagy relax.

Címkék

Linkblog

2008.05.19. 16:45 botulinotoxin

Bizarr helyzet a Fradi pályánál

Hát, mit ne mondjak, ember legyen a talpán, aki ezt értelmezni tudja. A tábla szerint a bicajosnak folyton elsőbbsége van, ugyanakkor, néha pirosra vált a képen éppen zöld bicajos lámpa. Tegnap egy ilyen helyzet miatt egy kiscsaj majdnem elgázolt, aztán persze még nyomta is dudát, ami a létező legundorítóbb dolog... Kocsira nyomhatja, rám nem.

Különben a kiscsaj nagyon normálisnak nézett ki, de mégis agresszív volt. Körülbelül 22-24 éves volt, és egy kék Astrát vezetett, ami céges autó volt. Szerintem mellette ült az apja, aki az éppen nekem zöld lámpára mutatott, bár igaz, hogy nekik is zöld volt, azomban, ott van a tábla, hogy elsőbbséget kell adniuk. Egyébként az egszerű KRESZ szerint is, mert szemből jöttem egyesen, nem váltottam sávot, ők meg kanyarodtak. Az ilyen helyzetben azt imádom, hogy teljesen egyértelmű, hogy nekem van igazam, mégsem tudom magamat megvédeni, mert a kiscsaj mögött még vagy hat autó állt, akik - állat módon - szintén a dudára tenyereltek.

Hazaérve azon gondolkodtam, hogy a kiscsaj megérdemelte volna, ha lerúgom a tükrét, de aztán gyorsan megnyugodtam. Az ilyeneket is meg kellene büntetni, nem csak a gyorshajtókat, mert ez is aljas dolog éppen úgy, és az én életem is drága...  

Szólj hozzá!

Címkék: adrenalin


A bejegyzés trackback címe:

https://bicajblog.blog.hu/api/trackback/id/tr14477092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása