HTML

bicajblog

Egy harmincas kerékpáros kalandjai Budapesten. Adrenalin vagy izom vagy móka vagy relax.

Címkék

Linkblog

2008.07.03. 16:05 botulinotoxin

HBX 088

A mai napon 15:15-kor békésen kertékpároztam hazafelé, amikor körülbelül a Wesselényi utca és a Klauzál utca sarkán a fenti gépkocsi hátulról meglökött. Előkaptam a mobilomat, és készítettem egy képet. Teljesen szabályosan, lassan haladtam, amikor hátulról dudálást hallottam, és természetesen nem húzódtam le, mert nem akartam, hogy az autó leszorítson. A Klauzál utca jobbkezes, ezért egy taxinak megálltam, amikor belém jött a fenti Peugeot. Nagyon dühös voltam, ledobtam a biciklimet, és megkérdeztem a srácokat, hogy ezt hogy képzelik. Természetesen nem olyan stílusban, ahogy most leírom, de a felmenőikre nem utaltam, hanem lehülyéztem őket.

Útközben később bemehettem volna a IX. ker. Rendőrkapitányságra feljelentést tenni, de nagyon jól tudom, hogy mit mondtak volna a rendőrök. Mivel nem keletkezett anyagi károm, és nem sérültem meg, valószínűleg nem tenne a rendőrség sem semmit. A hátsó kerekem dupla felnis, ha azonban egy egyszerű kerekem lenne, az lehet, hogy előre csúszott volna, ugyanis, az autó legalább 15 km/ó-val jött belém.

Sajnálatos, hogy így viselkednek az emberek. Viszonylag nagydarab vagyok, nem tudom, hogy mi történt volna egy tizenéves sráccal, vagy egy kerékpáros hölggyel ebben az esetben.

2 komment

Címkék: adrenalin


A bejegyzés trackback címe:

https://bicajblog.blog.hu/api/trackback/id/tr35551566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quasistellar 2008.07.03. 20:26:58

Erősebb kutya, meg a többiek helyett inkább tiltsák ki az autókat a belvárosból! Riksával az taxi/áruszállítást, biciklivel a többit...

botulinotoxin · http://bvpszichologiahirek.blogspot.com 2008.07.03. 22:33:11

Hát, azért ez is egy kissé radikális vélemény, de valahogy igaz. Hol van viszont a Belváros határa? Különben, itt a kerületben van egy remek példa: Ráday utca. PERSZE, természetesen az autók kitiltása ott nem 100%-os, és az a kábé 90% is inkább a vendéglátósok érdekében áll.
süti beállítások módosítása